Služby správy non-IT technologií na centrálním výpočetním středisku

Základní informace


Název zadávacího postupu

Služby správy non-IT technologií na centrálním výpočetním středisku

Systémové číslo NEN

N006/21/V00032937

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00032937

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

30. 12. 2021 11:34

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petra

Příjmení

Hofmanová

E-mail

petra.hofmanova@czso.cz

Telefon 1

+420 274053152

Předmět


Popis předmětu

Objednáváme služby správy non-IT technologií na centrálním výpočetním středisku (dále také CVS) v rozsahu a v souladu s Přílohu č. 1. Mezi non-IT technologie umístěné na CVS Českého statistického úřadu patři: -zařízení na dodávku nepřerušitelného zdroje energie (UPS), -rozvaděče elektrické energie v RACK skříních (PDU), -chladicí jednotky, -monitorovací zařízeni fyzikálních veličin; -stabilní zhášecí zařízení (SHZ). Aktuální stav technologií je detailněji popsán v Příloze č. 1. Termín plnění: 1. 1. 2022 - 31. 8. 2022 (8 měsíců) Cena: Maximální cena je stanovena na 190 000,- Kč bez DPH Platební podmínky: 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad. Cena bude hrazena vždy za předcházející kalendářní čtvrtletí. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této objednávky, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce a akceptačním protokolem podepsaným oběma stranami objednateli do datové schránky - 2gfaasy. 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Sankce: 1. V případě nedodržení SLA nebo rozsahu služeb (dle Přílohy č. 1) je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč (slovy: jeden tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení povinnosti či nedodržení SLA. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

45331200-8

Název z číselníku NIPEZ

Instalace a montáž větrání a klimatizace

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

45331200-8

Název z číselníku CPV

Instalace a montáž větrání a klimatizace

Textové pole pro popis místa plnění

V sídle zadavatele; na CVS

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailInstalace a montáž větrání a klimatizace45331200-8Instalace a montáž větrání a klimatizace

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 12. 2021 11:34Uveřejnění účastníků
Detail30. 12. 2021 11:34Uveřejnění výsledku